Informacije o kupovini

Sadržaj:

Načini plaćanja

Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti na više načina: 

  •  uplata na račun
  •  plaćanje pouzećem gotovinski u trenutku isporuke – važi samo za pošiljke u Srbiji 
  •  uplatnicom u pošti ili banci

Plaćanje pouzećem

Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo u gotovom novcu u dinarskoj valuti na ruke kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku. Ovakav vid isporuke važi samo za Repuliku Srbiju.

Drugi načini plaćanja

Za druge načine plaćanja, popunite naš kontakt formular i napišite kako možemo da vam pomognem.

Kako kupiti

Kupovina na našem sajtu je omogućena registrovanim i neregistrovanim kupcima.

Proces kupovine

Kada pronađete proizvod(e) koji želite, potrebno je da kliknete da dugme DODAJ U KORPU. 

Kada ste završili sa odabirom, klikom na MOJA KORPA u gornjem desnom uglu otvara se panel sa pregledom svih poručenih proizvoda. Na dnu panela, nalazi se dugme PLAĆANJE. Klikom na dugme, preuseravate se na stranicu sa poljima koje je potrebno da popunite, kako bi pošiljka stigla na željenu adresu, a ukoliko imate neku napomenu, možete je upisati u polje namenjeno za komentar.

Nakon toga, odaberite način plaćanja.

Klikom na dugme NARUČI potvrđujete da se slažete sa uslovima kupovine, a vaša porudžbina ulazi u proceduru obrade. Na e-mail koji ste upisali stići će vam potvrdni mail o uspešnoj kupovini, kao i sva obaveštenja o promeni statusa vaše porudžbine.

Uslovi isporuke

Rok isporuke

Nakon potvrde, porudžbina ulazi u status obrade. Nakon obrade porudžbine, bićete obavešteni o statusu vaše porudžbine putem email-a.
Period obrade porudžbine je najčešće 3-5 radna dana.

Za sve porudžbine poslate petkom i vikendom, prodavac će vas kontaktirati početkom naredne nedelje.
Od tog trenutka rok isporuke je 5 radnih dana.

Preuzimanje pošiljke

Odabrana kurirska služba sa kojom sarađujemo (eksterna firma koja vrši dostavu robe za nas), pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 08.00 – 16.00. Molimo vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke potrebno je da vizuelno pregledate paket da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećena i posumnjate da je proizvod možda oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, putem email-a koji je određen za kontakt sa nama. Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja slobodno preuzmite pošiljku i potpišite kuriru adresnicu. Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko vas kurir ne pronađe na adresi, da vas pozove na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontaktiraćemo vas kako bi ustanovili razlog neuručenja i dogovoriti se o ponovnom slanju. 

Cena isporuke

Cenu isporuke snosi kupac, osim za porudžbine veće od 8000 RSD, tada cenu isporuke snosi Savada Home.

Reklamacije

Reklamacije na oštećenje u transportu

Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidljiva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe.

Ukoliko uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda. Ukoliko proizvod nije oštećen, potpišite prijem pošiljke.

Reklamacije na pogrešnu vrstu robe

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na našu e-mail adresu i opišete kakav problem imate. U skladu sa situacijom, preduzećemo neophodne korake. U najkraćem mogućem roku, odgovorićemo na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (e-mail) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija  i obavestićemo vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana, a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste. 

Ukoliko se reklamacija šalje kurirskom službom, kupac snosi troškove transporta.